ماجرای عجیب لئوناردو پادوانی؛ از مصدومیت در استقلال تا سهمیه شنای پارالمپیک هانسی فلیک سرمربی بارسلونا شد رئیس هیئت کشتی خراسان‌رضوی: تیم کشتی استان وعده قهرمانی در لیگ برتر داده است | وضعیت کشتی خراسان افت نکرده است پادوانی قهرمان مسابقات شنای برزیل شد | ستاره سابق استقلال در پارالمپیک + عکس ساعت آغاز دیدار‌های هفته پایانی لیگ برتر فوتبال تغییر کرد شرط و شروط اوسمار برای تمدید قرارداد با پرسپولیس! وزیر ورزش و جوانان از نسرین شاهی، بانوی پارالمپیکی مشهدی، تقدیر کرد غیبت ستاره استقلال در برابر پیکان محل برگزاری بازی استقلال و پیکان مشخص شد سردار آزمون لالیگایی می‌شود؟ باشگاه پیکان تایید کرد: خارج از دستگردی با استقلال بازی نمی‌کنیم احتمال حذف سید حسین حسینی از تیم ملی قوت گرفت نسخه ناکام شادکام! افزایش تنش میان سرخابی‌ها| شکایت پرسپولیس از فرشید سمیعی نتیجه بازی استقلال و گل‌گهر سیرجان(۸ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل| آبی‌ها بردند، اما ... جدول لیگ برتر در پایان هفته بیست و نهم (۸ خرداد ۱۴۰۳) | صدر در تسخیر پرسپولیس ویدیو خلاصه بازی استقلال و گل گهر سیرجان(۸ خرداد ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و شمس‌آذر قزوین(۸ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| یک گام تا قهرمانی قرمزها ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و شمس آذر قزوین(۸ خرداد ۱۴۰۳) نتایج هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال (۸ خرداد ۱۴۰۳) | تکلیف قهرمان لیگ به هفته پایانی کشید
سرخط خبرها

لیگ دسته یک به هفته سوم رسید| صدر و قعر رودرروی هم

  • کد خبر: ۵۱۶۶۹
  • ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱
لیگ دسته یک به هفته سوم رسید| صدر و قعر رودرروی هم
ظهر امروز رقابت های لیگ یک وارد ایستگاه سوم می شود و مربیان مشهدی در هفته سوم لیگ دسته اول فوتبال کار سختی در پیش دارند.
به گزارش شهرآرانیوز؛ دیدار‌های هفته سوم لیگ‌یک از ساعت ۱۴:۱۵ امروز برگزار می‌شوند که در یکی از حساس‌ترین مسابقات، ملوان به‌مصاف رایکا بابل می‌رود و ۲ تیم بالانشین جدول، پارس جنوبی و استقلال خوزستان، با حریفان ته‌جدولی مسابقه دارند. پارس جنوبی به‌مصاف گل‌ریحان دوامتیازی می‌رود که در رده دوازدهم جدول است. محمد نصرتی مقابل تیمی قرار می‌گیرد که فصل گذشته در مقطعی هدایتش را برعهده داشته است. پارس جنوبی در صورت پیروزی می‌تواند همچنان در صدر جدول باقی بماند. استقلال خوزستان، دیگر‌تیم شش‌امتیازی جدول، نیز میزبان چوکای تالش بدون امتیاز و قعرنشین است. آبی‌های خوزستان هم فرصت خوبی دارند که همچنان در کورس رقابت صدرنشینی با پارس جنوبی باقی بمانند.
 
بعید است چوکا مقابل استقلال خوزستان بتواند به برد حتی فکر کند؛ تیمی که در ۲ هفته ابتدایی لیگ حتی یک گل هم نزده است. چوکا، تیم پرطرف‌دار شمالی، که فصل قبل با هدایت فرشاد پیوس تا این مرحله بالا آمده بود، حالا درگیر حواشی بسیار زیادی شده و از همین‌جای کار یکی از نامزد‌های اصلی سقوط به لیگ ۲ محسوب می‌شود. این تیم هفته گذشته با هادی شکوری خداحافظی کرد و علی لطیفی را به کار گمارد تا این تیم را به روز‌های اوجش برگرداند. علی لطیفی هم در اولین اقدام، علی نیکبخت‌واحدی را به‌عنوان دستیار خود معرفی کرد؛ انتخابی که کاملا مشخص است برای جلب نگاه هواداران و همراه‌کردن آن‌ها با این تیم انجام شده است.

کار سخت مهاجری در رشت

مس کرمان، تیم سوم جدول، که چهارامتیازی است، میهمان تیم شگفتی‌ساز شهرداری آستارا‌ست. شمالی‌ها در بازی‌های فصل قبل لیگ دسته‌دوم کشور به شکلی کاملا دراماتیک به لیگ‌یک صعود کردند. این تیم با هدایت حسن اشجاری که در رقابت‌های این فصل لیگ‌یک نیز سرمربیگری این تیم را برعهده دارد، در بازی‌های دور گروهی خود در لیگ ۲ فصل قبل از ۲۶ بازی خود ۵۲‌امتیاز کسب کرد و تنها به‌دلیل تفاضل گل در رده دوم جدول قرار گرفت و به بازی پلی‌آف رفت. شهرداری آستارا در ۲ هفته ابتدایی ۴‌امتیاز جمع کرده است و به‌همین‌دلیل شاگردان رضا مهاجری در رشت کار راحتی پیش‌رو نخواهند داشت. مس کرمان هم که سابقه حضور در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا را دارد، اسب خود را برای صعود به لیگ برتر زین کرده است؛ اما این هفته با حریف سخت‌کوشی بازی دارد.

موتور تیم عنایتی دوباره روشن می‌شود؟

تیم هوادار با رضا عنایتی نتایج بدی نگرفته و چهارامتیازی است که باید به‌مصاف قشقایی شیراز برود. قشقایی در هفته اول ملوان را شکست داد و باعث حیرت همگان شد. مربی مشهدی که در دور برگشت فصل قبل عنوان قهرمانی این بازی‌ها را به خودش اختصاص داده بود، حالا همه نگاه‌ها را به سوی خود جلب کرده است. هوادار بازی قبلی‌اش در ملاثانی را با نتیجه مساوی به پایان رساند؛ مسابقه‌ای که به‌گواه بیشتر کارشناسان، با برتری مطلق تیم عنایتی همراه بود. تیم رضا عنایتی چهار‌امتیازی است و آن‌طور که تیم را بسته‌اند، قصد صعود به لیگ برتر را دارند؛ از‌این‌رو کار را برای شاگردان داریوش هرمزی، سرمربی تیم قشقایی، سخت خواهد کرد، اما دوندگی بازیکنان این تیم بهترین شیوه برای متوقف‌کردن حریفشان در خانه است. نکته جالب این مسابقه رویارویی عنایتی با تیمی است که در ابتدای فصل پیش مربیگری‌اش را بر‌عهده داشت.

خیبر خرم‌آباد، تیم محبوب استان لرستان، این هفته در تهران میزبان استقلال‌ملاثانی است. خیبری‌ها ۳‌امتیاز دارند و حریف خوزستانی آن‌ها دو‌امتیازی است. ملوان انزلی هم که با پژمان نوری و مازیار زارع در تلاش است به لیگ برتر برگردد، این هفته باید جذاب‌ترین مسابقه را با رایکا بابل برگزار کند. رایکا فقط یک‌امتیاز دارد، ولی ملوان سه‌امتیازی است. تقابل با تیم بابلی برای یکی از تیم‌های محبوب استان گیلان می‌تواند جذابیت‌های خاص خود را داشته باشد.

برنامه بازی‌های امروز لیگ دسته‌اول فوتبال ایران:

ساعت: ۱۴:۱۵ / رایکا بابل - ملوان -- ساعت: ۱۴:۱۵ / شهرداری آستارا - مس کرمان -- ساعت: ۱۴:۱۵ / فجر سپاسی - نود ارومیه -- ساعت: ۱۴:۱۵ / آرمان گهر - بادران تهران -- ساعت: ۱۴:۳۰ / گل ریحان البرز - پارس جنوبی جم -- ساعت: ۱۴:۳۰ / استقلال خوزستان - چوکا تالش -- ساعت: ۱۴:۳۰ / خیبر خرم‌آباد - استقلال ملاثانی -- ساعت: ۱۴:۳۰ / هوادار - قشقایی شیراز -- ساعت: ۱۵:۰۰ / شاهین شهرداری‌بوشهر - خوشه‌طلایی ساوه
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->